ТОДОР АЛЕКСАНДРОВ

ВАСИЛ ЛЕВСКИ

"Ако спечеля, печеля за цял народ — ако загубя, губя само мене си"

ТОДОР АЛЕКСАНДРОВ

"Аз съм оръдие само на идеята за освобождението на Македония и обединението на българския народ. Това съм го доказал с целия си живот, като съм пожертвал за тази идея всичко освен живота ми, който случайно е оцелял. Досега съм получил едно морално удовлетворение, именно, че идеята е вече на осъществяване. Занапред ми остава едно несносно здраве и един морален капитал – моята чест. Никому няма да позволя да се гаври с тая моя светиня."

ОЛИВЕР ВОДАСОВ

" Толкова много обичам България и семейството си, че нямам нитo време, нитo сили, нитo възможност да мразя някого"
За съжаление търсената от вас страница в този блог не съществува.
За съжаление търсената от вас страница в този блог не съществува.